Tänk om man...

kunde fixa lite med tiden och återuppleva saker som redan hänt.
Visserligen håller jag med min lillasyster i orden "Varför sakna de som varit när man kan längta efter de som komma skall." men jag skulle verkligen ge vad som helst för att spola tillbaka tiden 5 månader.
För nu är det exakt 5 månader sen jag spenderade min första dag i underbara Kuala Lumpur!
Och sen hade man 3 månaders äventyr framför sig!
Usch vad snabbt tiden går, 5 månader sen jag åkte och 2 sen jag kom hem. Sjukt!
3 funderingar angående fotbollsvm:
1. Sportkommentatorerna är störtsköna!
2. Christiano Ronaldo är jävligt överskattad!
3. Elfenbenskusten har snyggast dräkter!
På tal om fotboll så var matchen igår ganska kul att spela. Tyvärr blev de "bara" 1-1 och det var lite surt. Jag gjorde väl ingen kanon insatts men de kan man ju inte räkna med när man varit borta så länge. Idag var träningen riktigt B. Tänk va snabbt de vänder!
Imorgon ska två desperata hemmafruar luncha tillsammans. Det ska bli kul!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har dom för dräkter?

2010-06-16 @ 20:04:32
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0