Parenteser

kan göra livet till ett riktigt helvete. Här försöker man vara lite duktig och läsa sommarmatte. Jag kom till 5:e talet med 24(!!!) parenteser sen sket de sig rejält. Någon smart människa har kommit på att man inte får ha miniräknare och de uppskattas inte! Efter en timmas tänkande har jag kommit fram till en massa olika svar. Men inte de som facit vill ha. Så jävla frustrerande...jag och matte som brukar funka så bra!
Festträningen för flickan som gud glömde, alltså jag, satte igång igår. Jag klarade steg 3/15 om jag får bedöma mig själv. Jag är med andra ord ganska nöjd över min prestation! Näe, men det var kul! Har visserligen en hel del att jobba på men men. Tack för att ni är så underbara och orkar med mig!!!
Imorgon fortsätter livet som hemmafru. Jag ska baka, besöka mina nya vänner på storskogen och Shalom (trevligt, trevligt), åka på invigning i Fliseryd. Usch, va gammal jag är :S
Får inte glömma att det blir match på kvällen! Skönt att de är bortamatch...känner mig inte riktigt i toppform. Men de ska bli skitkul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0