När katten är borta...

...kommer Emma på träningen. Mmm...eftersom katten är borta även på torsdag är de inte helt omöjligt att jag dyker upp då igen. Jag är nog världens envisaste person. Och de är då fan inte någon fördel. Men har man bestämt sig så har man. Fotbollen kommer nog aldrig få en sådan betydande del i mitt liv igen. Och det känns ju ganska tragiskt...känns ju som man är uppvuxen på fotbollsplanen :S Näe, men snart sadlar jag om och satsar på en riktig materialsport. Åh då slipper jag irritera mig på allt runt omkring. Fan, jag kanske inte är en lagspelare helt enkelt???
Imorgon fortsätter livet som hemmafru. Ska träna, städa, forsöka planera in lite fikor, tvätta bilen (förmodligen inte, finns de något tråkigare???  men men) och göra paj. Blir en liten sväng till Posten också. Köpa den blivande 22-åringen en 30-års present borde jag väl också göra. Guurrrrrrrrkkkkkkaaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm, den envisaste människa ja känner.. Man måste lära sig att stänga av öronen.. Men det e nog nåt du kommer lära dig när du blir lika gammal och förnuftiga som din 22-åriga kompis.. Puss å god morgon från raedlöööökkkk vännen..

2010-06-02 @ 03:57:55
Postat av: Sara

1. Jag gillar när det saknas strutsar på träningar :D

2. Ska du börja spela golf?

3. Vad gjorde du på posti?

Puuuuuueeesssiii!

2010-06-02 @ 22:02:28
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0