Åh så finns de dom här negativa jävlarna

Överskottsenerig som aldrig förr.
Panik när de inte finns något att göra.
Känns som mitt rensande börjar gå familjen på nerverna :S
Kan inte sluta leta resor trots att jag inte kan åka nu.
MEN JAG VILL! Mer än allt allt allt annat!
Funderar på om jag ska färga håret mörkt igen eller göra ljusa slingor....
Dagens I-landsproblem kanske. Men den här veckan är det mitt viktigste (och enda) beslut.
Nästan så man känner sig lite patetisk.
Skulle ju inte klaga om kalenderns tomma sidor kunde fyllas lite...
Har funderingar på träningen imorgon.
Men med träningsvärk och smärta i ryggen kan de vara en dum ide...
Att min stora idol är tillbaka i gänget igen gör inte saken bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0