Ostkrokar, haha

Haha...svenska hollywood fruar är verligen de mest patetiska program jag någonsin sett.
Ärligt talat så skäms jag över att ha samma nationalitet som fru Anka. Hon skämmer ut oss!
Hennes uttalanden är så otroligt idiotiska att de finns inte. Skryter och kråmar sig framför kamera så jag blir alldeles illamående. Men jag måste se programmet...nu är jag fast. Blir helt förundrad av att människan har maga att sitta och skryta om hur rik hon är hela tiden. Motsägelsefull är hon oxå...
Om jag skulle stöta på henne någon gång under mitt liv ska jag allt berätta för henne vad jag tycker....men det är väl inte så troligt att jag gör de. Hon vill väl inte visas offentligt bland oss vanliga människor som inte prioriterar oss själva och lägger 100 000 dollar på behandlingar om året.

Näe...nu ska jag lägga mig och kolla på Gustavsson.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sjukt snygg blogg!!! har du gjort headern?

2009-09-22 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0