Några dagar ledigt

Men i eftermiddag blir de en sväng till Målilla. Härligt med lite jobb....det behövs!
Annars har jag utnyttjat mina lediga dagar. Har bakat för första gången på hur länge som helst. Och så har jag varit duktig och städat och rensat på mitt rum...äntligen klar med de. Har ett nytt projket jag ska påbörja nu...men de får väl bli nästa vecka.

Tandläkaren ringde igår. Dom har tydligen öppet hus (!) på lördag. Så jag hade turen att få en tandläkartid då. Jag som avskyr tandläkaren :(...dom bara gnäller på mina tänder. Va faktiskt där i våras. Men jag antar att dom vill ha mig som skräckexempel och visa för alla (hur många kan det vara som är intresserade av att gå på öppet hus hos tandläkaren???) besökare hur tänderna kan bli om man inte sköter dom. Helst ska man borsta i en kvart...morgon, middag och kväll. Och sen ska man tandtråda....vilket också tar en halv evighet. Får ju knappt in tråden mellan tänderna. Och efter det ska man gurgla...de är ju ganska roligt. Sen ska man väl borsta lite till...näe ja vet inte. Vet bara att min dyrbara tid inte räcker till. 

Zebratema på bloggen förresten...elsa fixat. Tackar! Tycker de blev mycket bra. Zebror e så vackra...måste åka på safari till Afrika. Men det får bli efter Asienresan.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Sara

Skitsnyggt! :D

2009-09-09 @ 16:14:39
URL: http://sara2.blogg.se/
Postat av: maja

mycket snyggt jobb av elsii! :D

2009-09-09 @ 18:07:28
URL: http://majyaa.blogg.se/
Postat av: maja

mycket snyggt jobb av elsii! :D

2009-09-09 @ 18:07:48
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0