Ledig

Idag har jag varit ledig. Härligt! Spenderade dagen i kalmar med lillasyster. Vi nöjt av lugnet och frånvaron av stressade föräldrar. Investerade i några välbehövliga saker...som blandannat ett officepaket till datan.
Mobilen fick en ny mobilstrumpa, eftersom jag tappat bort den gamla...med tanke på hur ofta jag tappar min mobil behöver jag verkligen nägot som skyddar. Så nu är det ingen mindre än glada och positiva Ior som pryder min mobilstrumpa. Tyckte de passade mig utmärkt.
Imorgon är jag ledig igen...men schemat för dagen är redan fullt. Sätter igång med lite spinning kl. 08.00.
För de behövs verkligen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du är :D

2009-10-30 @ 23:16:39
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0