79

Jaha, då va de höstlov för alla skolungdomar... Första gången man missar ett lov då...blandade känslor, tror de känns bra. Jobbar inte så mycket i veckan så jag kan också lova mig lite jag med.
Impulsresa till kalmar igår...passade på att fynda lite. Plus att jag blev medlem i naturskyddsföreningen.
För ynka 16 kronor i månaden - de tycker jag va kanon. Fick en jätteintressant bok som heter tänk om av dom.
Det var också kanon.
Idag har jag jobbat hela hela dagen. Det gick fint även om jag måste erkänna att jag inte tycker om småvägarna i mörkret. Men förhoppningsvis slipper jag lite av dom från och med nästa vecka. För imorgon ska vi testa att tömma lådorna på ett nytt sätt. Håller tummarna för att de kommer ska fundera.

För övrigt har vi gått under 80 - strecket nu och snart är de dax för Stockholm och pink.
De längar vi till.


Kommentarer
Postat av: matilda

Du hade mycket rätt i prickarna, tack vare dig vet jag hur man ser det nu ;D

2009-10-28 @ 23:01:11
URL: http://matildautanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0