Don´t let me get me



Pink var helt otrolig....jag stod och gungade med, ja till och med sjöng och klappade.
Det säger mycket. Näe, men de va hur bra som helst. Outstanding!
Stockholmsbesökt var lyckat hela det. Har haft tre riktiga kanondagar.
Kom hem för några timmar sedan...lite fattigare men mycket gladare!

Nu har ja packat om och gjort årets första pepperkaksdeg för på söndag ska de bakas.
Imorgon bär det av till Matilda...ett dygn i Jönköpning. Ska bli kul!

Den 26 november blir det en dagstur till Malmö.
Flygledarutbildningen känns plötsligt lite mer verklig, även om de är lång väg och tid kvar.
Vet inte riktigt om det är de jag vill göra längre...men jag har ju tid att fundera.
Först ska de göras tester på Sturup...så nu är nervositeten på topp!

Väckarklockan ringer tidigt imorgon...tanken är att hinna med en löptur.
Men vi får väl se hur de blir med de :P


Kommentarer
Postat av: Sara

1. Är så glad för din/er skull att helgen blev så braa!

2. Pepparkakor, mmmhhm! Mamma sa precis att hon ska göra lussekatter idag! Och jag har druckit glögg idag, hej julen!! :D

3. Testerna kommer gå kanon, det gäller ju bara att göra sitt bästa och du är bäst Emma!

4. Och det såg superbra ut imorse när du var ute och sprang! Jag och mamma ska också ge oss ut snart :D

5. Sist men störst, jag längtar som tusan till lördag kväll.



BÄSTO

2009-11-13 @ 10:09:31
URL: http://sara2.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha jo emma det säger ganska mycket måste jag säga ;) Ha så kul hos matilda nu!!

2009-11-13 @ 15:33:11
Postat av: matilda

TACK FÖR TVÅ FINA DAGAR! <3

2009-11-14 @ 17:54:46
URL: http://matildautanh.blogg.se/
Postat av: maja

sv: ja, grissjukan har smittat mej :P

2009-11-15 @ 21:16:17
URL: http://majyaa.blogg.se/
Postat av: Lena

Ny blogg? Varför har du inte sagt något? Dumma Emma. Men kul att höra att du är tillbaka.

2009-11-15 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0