1 års dag

Idag firar jag och mitt körkort 1-års dag. Tänk att jag redan har haft mitt körkort i ett år!! Jag har verkligen utnyttjat de som bara den. Skulle inte kunna tänka mig ett liv utan mitt körkort...vi är verkligen helt beroende av varandra!

Imorgon blir de en roadtrip till Malmö för lite tester... Har läst lite på nätet nu om va de där testerna innehåller....va kanske inte så smart. Självförtroendet är inte på topp precis. Ska satsa på att vara utvilad och mätt när jag börjar iaf. Så nu är det dags att sova.

Juljobbet verkar bli en besvikelse...hmmm.
Men förhoppningsvis löser de sig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till er, körkortet & dig! :D

Det kommer gå bra Emma, jag tänker på dig min vän!!

2009-11-26 @ 12:14:51
URL: http://sara2.blogg.se/
Postat av: maja

hoppas att testerna i Malmö går bra! :)

2009-11-26 @ 21:06:19
URL: http://majyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0