Ledig dag?

Idag var jag ledig. Hade varit skönt med en lugn och skön dag. Men icke...den har varit fullproppad. Började med att skjutsa mamma till jobbet vid halv åtta, sen skulle Elsa till skolan, lite frukost, försäkrings och boendeletande. Vid tio satte jag igång med att städa mitt ohygieniska, ofräscha rum. Lite lunch och sen in till stan för några ärenden och julklappsletande. Hann även med två timmars fika på Nilssons. Sällskapet var Linda, Lena och Ida. Det var väldigt trevligt. Sen åkte jag till farmor för att få lite hjälp med sticket. Pappa skulle ha skjuts hem och så blev de lite handling på vägen. Hem och vända för att hämta träningskläderna. Nu är jag helt slut.

Skulle ha tvättat bilen och hjälpt Mia med matten också...men de hann jag inte med. Får trycka in de på fredag.
Imorgon blir de heldag på posten...känns nästan som de kommer bli en lugnare dag är idag. Men man vet ju aldrig med Posten...kan lika gärna bli en skitdag imorgon med massa reklam, regn och blä. Men jag håller tummarna. 

Nu är de mysteriet på greveholm.... 

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysig fika!! Hoppas det blev en bra dag idag!! PUSS

2009-12-10 @ 23:09:04
URL: http://sara2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0